بیمه مسئولیت ساختمانی09128902767

بیمه ملت آمادگی دارد تا بیمه مسئولیت قراردادی اشخاص در قبال یکدیگر را نیز براساس موازین فنی بیمه تحت پوشش قرار دهد.

بیمه مسئولیت ساختمانی09128902767

بیمه ملت آمادگی دارد تا بیمه مسئولیت قراردادی اشخاص در قبال یکدیگر را نیز براساس موازین فنی بیمه تحت پوشش قرار دهد.

بیمه‌نامه‌ مسئولیت قراردادی:
بیمه ملت آمادگی دارد تا مسئولیت قراردادی اشخاص در قبال یکدیگر را نیز براساس موازین فنی بیمه تحت پوشش قرار دهد. برای خرید چنین بیمه‌نامه‌هایی شما می‌توانید درخواست مکتوب و مشروح خود را از طریق شبکه نمایندگان بیمه ملت به شعب مربوطه ارسال کنید. این مدیریت پس از دریافت درخواست شما بررسی‌های فنی را انجام داده و پاسخ مکتوبی به شما ارسال خواهد کرد.

بایگانی

بیمه مسئولیت ساختمانی ملت 09128902767

جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۲۵ ب.ظ | طیبه عباسی | ۰ نظر

بهتر است بدانید بیمه مسئولیت ساختمانی یا بیمه ساختمان یکی از انواع بیمه مسئولیت بدنی است. این نوع بیمه به دلیل قوانین موجود در جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است. زیرا اگر اتفاقی برای کارگران موجود در عملیات ساختمانی و عملیات عمرانی بیوفتد با توجه به قانون کشور ما مجازات بسیار سنگینی به استقبال کار فرما می‌رود.

در پروژه‌های ساختمانی افراد مشغول کار و کارگران با ابزارهای نامناسب و خطرناک و همچنین شرایط کاری بسیار نا امن از لحاظ ارتفاع و ریسک طرف هستند. به همین دلیل تهدیدات بیشتری در انتظار کارگران ساختمانی است با توجه به قوانین کار و مجازات جمهوری اسلامی و طبق ماده ۶۶ زمانی که خسارتی به کارگران وارد شود و کارفرما آن‌ها را بیمه نکرده باشد مجازات بسیار زیادی در انتظار کارفرما است. پس بهتر است بیمه مسئولیت ساختمانی یا بیمه ساختمان را برای کارگران خود انجام دهید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی