بیمه مسئولیت ساختمانی09128902767

بیمه ملت آمادگی دارد تا بیمه مسئولیت قراردادی اشخاص در قبال یکدیگر را نیز براساس موازین فنی بیمه تحت پوشش قرار دهد.

بیمه مسئولیت ساختمانی09128902767

بیمه ملت آمادگی دارد تا بیمه مسئولیت قراردادی اشخاص در قبال یکدیگر را نیز براساس موازین فنی بیمه تحت پوشش قرار دهد.

بیمه‌نامه‌ مسئولیت قراردادی:
بیمه ملت آمادگی دارد تا مسئولیت قراردادی اشخاص در قبال یکدیگر را نیز براساس موازین فنی بیمه تحت پوشش قرار دهد. برای خرید چنین بیمه‌نامه‌هایی شما می‌توانید درخواست مکتوب و مشروح خود را از طریق شبکه نمایندگان بیمه ملت به شعب مربوطه ارسال کنید. این مدیریت پس از دریافت درخواست شما بررسی‌های فنی را انجام داده و پاسخ مکتوبی به شما ارسال خواهد کرد.

بایگانی

بیمه مسئولیت کارفرما در مقابل کارکنان ویژه فعایت های ساختمانی, عمرانی, صنعتی بازرگانی خدماتی

کلیه‌ کارفرمایان‌ نسبت‌ به‌ جبران‌ خسارات‌ وارده‌ به‌ کارکنان‌ وکارگران‌ که‌ ناشی‌ از حوادث‌ حین‌ کار باشد و منجر به‌ صدمات‌ جسمی‌ و جانی‌ شود، مسئول‌ هستند.

رعایت‌ اصول‌ حفاظ‌تی‌ جهت‌ پیشگیری‌ از وقوع‌ حوادث‌ کار برای‌کلیه‌ کار فرمایان‌ الزامی‌ است‌.

اما قصور در اجرای‌ صحیح‌ این‌ اصول‌، منشاءبروز صدمات‌ و زیان‌ به‌ کارکنان‌ میگردد جبران‌ غرامت‌ فوت‌ و نقص‌ عضو ناشی‌ ازحوادث‌ کار با بیمه‌ مسئولیت‌ مدنی‌ کارفرما قابل‌ تامین‌ است‌ کلیه‌ کارکنان‌ شاغل‌ در محدوده‌ کارگاه‌ تحت‌ پوشش‌ این‌ بیمه‌ خواهند بود حداکثر تعهد بیمه‌ گر درجبران‌ هزینه های پزشکی وغرامت‌ فوت‌ و نقص‌ عضو برای‌ هر نفرتا سقف تعهدات مندرج در بیمه نامه خواهد بود.

اهداف و مزایا:

  • حمایت از فعالان در بخش ساخت و ساز کشور اعم از سازندگان بناهای کوچک یا انبوه ساز
  • جبران خسارت در اسرع وقت و به شکل عادلانه و واقعی
  • تامین آرامش برای سرمایه گذاران اقتصادی در این بخش که بدون نگرانی به سرمایه گذاری هرچه گستردتر در این بخش تشویق گردند و تامین آینده زیاندیدگان و بازماندگان با پرداخت خسارت واقعی

 

وارد آمدن خسارت بدنی و خارج شدن شدن  نیروی کار ساده یا متخصص از چرخه کار و فعالیت چه موقت چه دائم یکی از دغدغه های اصلی جامعه میباشد، در صورتیکه کارگری بر اثر حادثه و تبعات آن از کار بیکار گردد، علاوه بر تحمیل هزینه سنگین پرورش و جایگزینی نیروی کار هزینه های تحمیل شده بر کارفرما بابت جبران خسارت وارده به کارگر و بازماندگان وی برای کارفرمایان بسیار گزاف بوده و درصورتیکه امکان جبران خسارت از سوی کارفرما به لحاظ تنگای اقتصادی نباشد زیاندیده و بازماندگان وی دچار مشکلات عدیده خواهند شد.

مناسب ترین راه برای جبران چنین خسارت ها خرید بیمه مسئولیت است.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی