بیمه مسئولیت ساختمانی09128902767

بیمه ملت آمادگی دارد تا بیمه مسئولیت قراردادی اشخاص در قبال یکدیگر را نیز براساس موازین فنی بیمه تحت پوشش قرار دهد.

بیمه مسئولیت ساختمانی09128902767

بیمه ملت آمادگی دارد تا بیمه مسئولیت قراردادی اشخاص در قبال یکدیگر را نیز براساس موازین فنی بیمه تحت پوشش قرار دهد.

بیمه‌نامه‌ مسئولیت قراردادی:
بیمه ملت آمادگی دارد تا مسئولیت قراردادی اشخاص در قبال یکدیگر را نیز براساس موازین فنی بیمه تحت پوشش قرار دهد. برای خرید چنین بیمه‌نامه‌هایی شما می‌توانید درخواست مکتوب و مشروح خود را از طریق شبکه نمایندگان بیمه ملت به شعب مربوطه ارسال کنید. این مدیریت پس از دریافت درخواست شما بررسی‌های فنی را انجام داده و پاسخ مکتوبی به شما ارسال خواهد کرد.

بایگانی

بیمه عملیات ساختمان09128902767

دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۹، ۰۵:۲۳ ب.ظ | طیبه عباسی | ۰ نظر

دراین بیمه نامه ، مسئولیت مدنی بیمه گذار در برابر اشخاص ثالث بیمه می گردد. بدین معنی که چنانچه در جریان عملیات ساختمانی شامل تخریب، خاکبرداری، گودبرداری، پی کنی، و مراحل احداث بنای جدید، خسارات جانی و مالی به اشخاص ثالث وارد آید بیمه گر با رعایت شرایط بیمه نامه از عهده جبران خسارت بر خواهد آمد. لازم به ذکر است که کلیه صاحبکاران و عوامل اجرایی عملیات ساختمانی به این بیمه نامه نیاز دارند.

برخی از شرایط عمومی بیمه عملیات ساختمانی:

ماده اول- خطرهای موضوع بیمه
خسارتهای بدنی و مالی وارد به اشخاص ثالث ناشی از مسئولیت مدنی بیمه گذار در جریان عملیات ساختمانی در محل اجرای عملیات، مشروط بر آنکه مسئولیت بیمه گذار برای بیمه گر محرز باشد. 
ماده دوم- بیمه گذار 
علاوه بر موارد مذکور در بیمه نامه، کلیه اشخاص حقیقی یا حقوقی که اجرای هر بخش یا بخشهایی از عملیات مربوط به انجام کار موضوع بیمه را در محل مورد بیمه عهده دار باشند بیمه گذار تلقی می شوند. 
ماده سوم- استثنائات

ماده چهارم- وظایف بیمه گذار

بیمه گذار موظف است در طول مدت اعتبار بیمه نامه هرگونه تغییر کمی و کیفی که در وضعیت خطر یا در حرفه وی حاصل شود و یا تغییراتی در چگونگی ارتباط او با موضوع بیمه به وجود آید، مراتب را فوراً و حداکثر ظرف مدت ده روز به صورت کتبی به اطلاع  بیمه گر برساند.

ماده پنجم- تعهدات بیمه گر

میزان خسارت وارد به اشخاص ثالث براساس نظر کارشناس بیمه گر و مدارک مثبته تعیین خواهد گردید. در صورتی که مبلغ خسارت تعیین شده مورد موافقت شخص ثالث زیان دیده نباشد، موضوع از طریق کارشناس مرضی الطرفین حل و فصل خواهد گردید.

و...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی