بیمه مسئولیت ساختمانی09128902767

بیمه ملت آمادگی دارد تا بیمه مسئولیت قراردادی اشخاص در قبال یکدیگر را نیز براساس موازین فنی بیمه تحت پوشش قرار دهد.

بیمه مسئولیت ساختمانی09128902767

بیمه ملت آمادگی دارد تا بیمه مسئولیت قراردادی اشخاص در قبال یکدیگر را نیز براساس موازین فنی بیمه تحت پوشش قرار دهد.

بیمه‌نامه‌ مسئولیت قراردادی:
بیمه ملت آمادگی دارد تا مسئولیت قراردادی اشخاص در قبال یکدیگر را نیز براساس موازین فنی بیمه تحت پوشش قرار دهد. برای خرید چنین بیمه‌نامه‌هایی شما می‌توانید درخواست مکتوب و مشروح خود را از طریق شبکه نمایندگان بیمه ملت به شعب مربوطه ارسال کنید. این مدیریت پس از دریافت درخواست شما بررسی‌های فنی را انجام داده و پاسخ مکتوبی به شما ارسال خواهد کرد.

بایگانی

بیمه کارگران ساختمانی09128902767

دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۹، ۰۵:۰۹ ب.ظ | طیبه عباسی | ۰ نظر

نیروی کار انسانی در صنعت ساخت و ساز همواره نقش و سهم بسیار قابل توجه دارد ولی متاسفانه شاهد این موضوع بوده‌ایم که در بسیاری از مواقع حقوق پایینی داشته و از مزایای کار به طور کامل برخوردار نمی‌باشند. یکی از مواردی که می‌تواند کمک شایانی به این گروه کاری داشته باشد قانون بیمه کارگران ساختمانی می‌باشد.

همه کارگران ساختمانی  که در کارهای ساختمانی  اعم از ایجاد یا توسعه ساختمان، تجدید بنا، تعمیرات اساسی و یا تخریب مربوط به ساختمان و ساخت و ساز های مجاز فعالیت دارند می‌توانند بر اساس این قانون با نام نویسی و اخذ کد ملی نزد سازمان تأمین اجتماعی بیمه شوند و از مزایا و پوشش‌های این بیمه نامه تا زمانی که حق بیمه آن‌ها پرداخت می‌شود، استفاده نمایند.
البته باید این نکته را فراموش نکنید که کارگران ساختمانی باید فعال باشند، کارت مهارت از سازمان فنی حرفه‌ای دریافت کرده باشند و در سازمان برای پرداخت حق بیمه نام نویسی کرده باشند.

پوشش‌های بیمه کارگران ساختمانی

همه کارگرانی که تحت پوشش کارگران ساختمانی قرار داشته باشند از پوشش‌های زیر برخوردار می‌شوند:

  • حوادث کاری و بیماری ها
  • غرامت دستمزد
  • ازکارافتادگی
  • بازنشستگی
  • فوت

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی